www.lillstrumpisar.blogg.se

Ring-mugg & Shopping :)

Publicerad 2013-01-22 19:56:00 i Allmänt, Familj, Manda, Shopping &,

Va på stan me systrar igår, hitta en massa saker till mig själv fast vi egentligen skulle leta efter nåt till mamma (fast vi köpte faktiskt nåt åt henne oxå).. Iaf, köpte ett halsband me symbolen för Luft (asså mitt element) o så köpte vi varsitt armband me en krona på, o eftersom vi hade en var så köpte ja ett åt Eve oxå :) Sen så gick vi till Indiska o då kom ja på att ja kunde köpa en mugg som ja kan ha mina ringar i, cuz I got so many of them :P Ganska bra ide om ja få säga de själv ;) 
 
Btw, ja ha klippt håre.. De e ASKORT! :O
Armband me krona 59:- Gina Tricot
Halsband Air 79:- Gina Tricot (finns Fire, Water & Earth oxå)
Muggen 79:- Indiska
 
Manda out!

Kommentarer

Postat av: Ellen

Publicerad 2013-01-23 20:50:49

ja dom verkade ha bra lärare! Men jag vet inte om det är rätt inrikting för mig om jag vill bli polis eller psykolog haha:)

Svar: Men du måste ju plugga vidare i vilket fall som helst :P Och du läser psykologi första året på IC :)
Manda & Magda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela