www.lillstrumpisar.blogg.se

Hejda mig själv

Publicerad 2013-07-01 19:26:05 i Allmänt, Manda,

Mitt sommarjobb e som Misfits minus åskan o dom döda övervakarna. Fabulous! Hela dan ha ja fått hejda mig själv från att va, ja... mig.
"Amanda, tryck inte på random knappar, nåt komma explodera"
"Amanda, gör inte tuppljudet"
"Amanda, peddo-smila inte mot folk, it might freak them out. You, at least, want them to think you're sane, just for now"
"Amanda, ... oh, vilken cool spegel! :)"
 
Liksom.. slutaaaa. 
I min grupp så e de ja o 4 (5?) killar, o ja. Inte så illa som ja trodde de skulle bli. Hahah typ alla dom e snyggingar satt xD (Don't tell them I said that... inte för att ja vet hur ni skulle få reda på vilka de e men :P)
 
Misfits - http://lillstrumpisar.blogg.se/2013/june/misfits.html
 
 

Manda out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela