www.lillstrumpisar.blogg.se

Vrf e ja så jäkla pinsamt klumpig?

Publicerad 2013-07-19 16:31:42 i Allmänt, Manda, Skola/Jobb,

Haha igår hände de så mycke kul att ja venne vart ja ska börja.
Ja gjorde faceplant i sanden när ja svinga mig ner från en klätterställning. Asså skulle hoppa ner från den, när ja gjorde de en gång tidigare så gick de jättebra, men andra ggn? Not so much xD
Fanns typ en regel över ett hål, där stegen e, som ja bestämde mig för att ta tag i o svinga mg ner.
Som sagt, första ggn gick de asbra, men andra ggn gick de bra ett tag men sen vet ja inte va som hände :P Liksom landa o helt plötsligt så typ flyg ja mot Andreas o lyckas på nåt sätt komma under avspärrningstejpen vi satt upp.
Fatta inte hur, liksom den va ju asnära. Hur hann ja komma under den?
Iaf, krascha ner i sanden o typ ligg där o skratta ihjäl mig. O sen typ en halvtimme efter de så ha ja fortfarande grus i fejset o mun. Haha va e de för fel på mig?? xD 
Va på askonstigt humör hela dan, typ Manda-humör ja.. Tro de e första ggn ja visa mig som typ hur ja verkligen e för dom. Vet inte riktigt vrf.. Haha inte för att de spela nån roll längre, komma typ inte träffa nån av dom mer ändå så (förutom Andreas me tanke på skolan då :P)..
 
Manda out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela