www.lillstrumpisar.blogg.se

Snälla fina rara söta mobil, startaaaa.... (went all poetic and stuff)

Publicerad 2013-05-21 16:55:36 i Allmänt, Manda,

Okej. Tiden har kommit. Mobilen. Att starta, eller att inte starta; det är frågan. Oooh, spänningen stiger! :O
Hahah men ha faktiskt klarat mig bra utan mobilen i 3 dagar.. Gått omkring me ett klock-halsband i fickan hela dagarna xD
 
Men de e typ 3 saker som ja saknar mest:
1. Musiken! Mitt liv e så tyst helt plötsligt, om ja bli på jumpy-jump humör, kan ja inte ba ta upp mobilen o hä på en  låt o skutta omkring längre :/
2. Memon. Att inte kunna ta upp mobilen o skriva ner saker som ploppar upp i huvet. Har inget sätt att få utlopp. Kan inte skriva ner alla brillianta saker som dyker upp i huvet.
3. Kameran. Att inte kunna ta kort på allt ja ser som ja vill visa folk. Att inte kunna fylla upp onödigt mycke minne me att ta kort på totalt onödiga saker. 
 
Hmm... Insåg just att alla dom där e sätt för mig att få utlopp och fly in i mitt huvud ett tag. Att visa världen på mitt sätt, visa hur jag uppfattar den. Visa vem jag är.
 
 
Manda out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela