www.lillstrumpisar.blogg.se

Dentist-mugshots

Publicerad 2014-02-12 19:06:11 i Allmänt, Manda, Skola/Jobb,

Today was weird. Dentist. Seriously one of the strangest things I've ever been through.. Dom tog typ mugshots på mig. Couldn't stop smiling, which made the pic weird so he had to re-take them. And I had to stay serious. Which is not something very common for me.
Ska kanske skaffa tandställning, därav allt de mysko. 
Sen fick ja ha nån sak som typ höll upp läpparna, fick mig att känna mig som en häst xD
 
Och ja ha inte berätta de men igår va ja o Julis till Bjästa. Herregud va de e litet nu för tin. Asså de e så.. Ja kan nå båda väggarna i korridorn me armarna.. eller okej inte jag, men nån som e normallång :P 
O alla e så små! O ja hade glömt hur senapsfärgade skåpen i gul va. O dom ha bytt ut min 007lapp på gamla skåpet till en vanlig 7a. Sad.
O de va en massa projekt som skulle starta när ja gick 9an som fortfarande inte blivit gjorda.. Segisar.
 
Manda out!x

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela