www.lillstrumpisar.blogg.se

Today's a thrilling feeling

Publicerad 2014-02-13 20:29:36 i Allmänt, Familj, Manda, Shopping &, Skola/Jobb,

 Can't even decribe how perfect this day have been. Pink, feathery, laughing (and some shopping). Full of old english (Macbeth), music and shocking/I-can't-decribe-what visit to...? ;)
I'll tell you tomorrow :)
 
Satt nere i ljushallen me mina fellow FeM:are och blasta tjejig powerfull music och fifflade me fjäderboer. 
Hade typ en tipsslinga där dom som deltagit fick varsin bulle. 
Jag kan inte få er att förstå hur bra känslan av att sitta där o sjunga o skratta o allt, faktiskt var. Så jäkla underbar!
 
O sen kompisarna, random impressions av Macbeth, nyckel-attackerna och allt!
 
Och jag har äntligen klippt mig igen, min lugg är tillbaka! :D Happy, so damn happy!! I've missed it.
Va typ ensamma där. Drack choklad/kaffe, fick chokladbollar, skuttar omkring av socker-rushen. 
Och...
 
I just fucking love today, and forever, and all of it!
 
 
Manda out!xxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela